[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 696: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 696: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
vtr.nu - VTR-Klubben i Sverige • Visa tråd - HRC dekaler SP1

HRC dekaler SP1

HRC dekaler SP1

Inläggav Bågen » mån maj 21, 2018 8:35 pm

Tjena, Jag är ny här på forumet. Köpte mig en Honda SP1:a i Tyskland. Jag undrar om någon vet vad HRC dekalerna ska sitta på den? Vad jag kan se så sitter dom på den bakre kåpan vid benen men alla verkar inte ha dem. Kom dom löst med när man köpte en ny eller satt dom på hojen? Om man kollar på hondas hemsida så verkar det som de ska vara 3 av dem, men jag kan inte se den tredje på någon plats som är samma på olika bilder.

Tacksam för all hjälp
Bågen

Användarvisningsbild

Hoj:
Kön: Man

Re: HRC dekaler SP1

Inläggav NewtonHeath » tis maj 22, 2018 8:45 pm

Hej och grattis till ett fint hojval :good:
På mina 2 SP2 jag ägt satt inga dekaler på från leverans. På den första var dom med skickade och på den andra saknades dem helt.. kanske var annorlunda på spettan, men tro mig hört att de skickades med vid lev på den tiden..

Personligen tycker jag dem gör sig bäst bakom sitsen på varsin sida, den tredje har jag aldrig hört nått om.
NewtonHeath

Användarvisningsbild
VTRSponsor
VTRSponsor

Hoj:

Re: HRC dekaler SP1

Inläggav Bågen » ons maj 23, 2018 9:48 am

Hej,

Tackar för hjälpen! ja jag är mycket nöjd med hojen. Blir att beställa 2 stycken och sätta dit dom på lämpligt ställe då.
Bågen

Användarvisningsbild

Hoj:

Återgå till Styling och utseendeforumet