Playing with Fire(storm)

Re: Playing with Fire(storm)

Inläggav Janebrink » sön okt 26, 2008 8:43 pm

ja sjukt kul e d iaf! :)

Ja hade cross senast för 10 år sedan. En Kawa KX80 som man lekte lite me i skogen. Nu köper ja mig en CRF450R och lekte lite i grusgrop igår. Två vurpor. Idag vart d en första tur till crossbanan. Aldrig kört bana innan. normala människor kanske tar ett lugnt varv först o kollar in hur allt ser ut och vart stupen finns. Inte Anders. Brööööl brööööl! Hopp hopp går bra går bra... Ett plattåhopp. Kul! Ladda. Ne men oj då. Va d så brant på andra sidan? Se där ja. Krash brak brööööt.. Aj aj aj... tappa andan. Ont i revbenen högersidan. Reser sig upp. Den splitter nya Biltemahjälmen invigd. Kör lugnt till depån. Vilar 10. Ut igen. Bröööt brööööt!

är man sig någonting för det? Ne... precis... Fast... när ja kommer till en ny crossbana nästa gång så kanske ja ska ta ett varv lugnt först o kolla på allt... Nu sitter ja här o undrar om ja möjligtvis fått nån fraktur lr nått.. Ont gör d när ja andas, hostar, nyser o skrattar. o skiter oxo. D gjorde ont... i revbenen alltså. inte röven.

Sedan att ja nu går på pulverdiet vilket innebär ett intag av 500kcal/dag gör ju inte kroppen styv o stark precis... Helt fel diet för crossförare kan då tilläggas...
Janebrink

Inläggav Stanic » mån nov 03, 2008 7:01 pm

Crossåkning kan göra ont men e så förbenat kul! Hoppas du kryat på dig Janebrink.

Jag vill oxå ha en XR 650 o leka med, fast jag kör i alla vattenpölar jag ser... :P
Stanic

VTRSponsor
VTRSponsor

Hoj: SP-1-01 XR650R
Kön: Man

Inläggav Janebrink » mån nov 03, 2008 10:38 pm

haha jo ja börjar väl så smått återhämta mig.. Men d har spridit sig vidare till skulderblad samt bröstkorg! :?

Xr650? Brontosaur i kyldisken! ;) Ardennerhäst på hoppbana... hehe....
Janebrink

Inläggav Stanic » mån nov 03, 2008 11:18 pm

Ha, börjar låta som träningsvärk ju... :D

Jaja din crf e cool... ;)
Stanic

VTRSponsor
VTRSponsor

Hoj: SP-1-01 XR650R

Inläggav Janebrink » mån nov 03, 2008 11:20 pm

hehe..... ja vet... :cool: ;)
Janebrink

Inläggav VTR1000F » tis nov 04, 2008 5:54 pm

Janebrink skrev:haha jo ja börjar väl så smått återhämta mig.. Men d har spridit sig vidare till skulderblad samt bröstkorg! :?

Xr650? Brontosaur i kyldisken! ;) Ardennerhäst på hoppbana... hehe....

Vad är detta?! Må vara "The big red pig" men fyfan va den går. iof inte helt standard men räcker gott för långa wheelies på 5:an iaf :P e inte det coolt så säg :D sen ska man nog inte ta den till en crossbana iofs men på små knicksiga grusvägar o lite smärre enduro gillar jag den.. men jag e ju stor o stark oxå :lol: , sen ere skönt med vägreggat...

http://www.motorbikes.be/en/compare/4568/3/568 vad är 22kg när man har mer motor o vrid hihihi :P fan nu blev jag nästan nyfiken på vad mitt akrahelsystem o mikuniknasare ska ge på griiisen?!

SÅÅÅ mitt försvarstal e klart.. hugg på bara :blackeye:
VTR1000F

Inläggav Janebrink » ons nov 05, 2008 12:56 am

hahaa... ne vägreggat hade inte vart fel... D ultimata hade vart o haft ett par motardfälgar till min crf, samt fått den vägreggad på nått vis... DÅ hade d vart en perfekt maskin. :)
Janebrink

Inläggav VTR1000F » mån feb 23, 2009 6:07 pm

Tur man har "sommardäck" oxå då :P
Fan va jag e kör sugen.... :cry:
Bilagor
DSC_0023.JPG
DSC_0023.JPG (89.8 KiB) Visad 2660 gånger
VTR1000F

Inläggav Kalleman » sön feb 07, 2010 5:13 pm

Detta trådlyft syftar till att berätta att jag nästan började gråta av längtan till snön är borta. Så skönt det låter med en Storm som myser på våra svenska vägar.
:hail
:cray:

Smäääällt nu då för faaaaaaan jefffla snöhelvete :evil: :evil: :evil:

PS. Jag saltar garageinfarten för att kunna köra i cirklar här hemma om jag inte står ut längre...

PS 2.
Kalleman

Användarvisningsbild

Hoj: Storm -02

Inläggav Janebrink » mån feb 08, 2010 9:36 am

säkert som amen i kyrkan... börjar bli jäkligt otålig nu måste ja säga... Nog för att ja inte har nån Storm längre, men både KTMen och Aprilian längtar ut ur vinterdvalan...
Janebrink

FöregåendeNästa

Återgå till Bilder / filmer