[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 696: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 696: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
vtr.nu - VTR-Klubben i Sverige • Visa tråd - Vinterpyssel.

Vinterpyssel.

Vinterpyssel.

Inläggav Rovers » lör apr 05, 2008 2:51 pm

Nu har jag kommit igång med skruvandet..

Har rivit lite.
Bild

Tyckte mina grenrör såg äckliga ut.
Bild

Nu ska här pimpas...
Bild
Bild
Rödljuskung
Rovers

Hoj:
Kön: Man

Re: Vinterpyssel.

Inläggav Nykan » lör apr 05, 2008 4:16 pm

Va fasen!
Här nere har ju säsongen börjat! Men det blir nog snyggt med lite puts där i alla fall!
Nykan

Inläggav Rovers » lör apr 05, 2008 5:57 pm

Jo jag vet... Har kräksnöat både igår och idag.... :banghead:
Nu saknar jag att bo söderut
Rödljuskung
Rovers

Hoj:

Inläggav Nykan » lör apr 05, 2008 8:25 pm

Jo, jag kom nyss hem från en tur, men stannade till hos moster och det hann bli både kallt och mörkt. Men kul är det.
Nykan

Inläggav calson80 » mån apr 07, 2008 11:13 pm

när jag såg ditt avgas blev jag avundsjuk så jag tog loss mitt ikväll.. ja menar det snöar o blåser ute för fullt vi hinner ändå. =)
Vad slipade du med?
calson80

Inläggav Rovers » tis apr 08, 2008 4:05 pm

Jag har än så länge bara kört med stålborste i bänkslipmaskin..
Rödljuskung
Rovers

Hoj:

Inläggav calson80 » fre apr 11, 2008 3:09 pm

ok jag märkte att mässingborste i borrmaskin var för klent att köra från början skulle ha kört stålborste först men sån hade jag inte. mässingborsten var jäkligt bra på rosten men den bet inte på djupare

fasen vad trevligt det skulle vara att ha ett garage att pyssla på i jag har ett snickeri i huset jag hyr lägenhet som man kan vara i men det är en sån lutande betonggång ner dit på kortsidan av huset så det går inte rulla in en hel hoj. Den dagen jag skaffar hus då måste det vara dubbelgarage+carport. det behövs ju så fort man ska göra nåt så är det bra att ha ett par kvadrat över. :good:
calson80

Inläggav Rovers » fre apr 11, 2008 3:15 pm

Jo jag håller med, bor i lägenhet nu men tittar på hus. Är ett måste med garage.. Jag har förmånen att vara med i fmck landsvägsavdelning. Där får man utnyttja en fin lokal för mekning samt fester och liknande :good:
Rödljuskung
Rovers

Hoj:

Inläggav calson80 » fre apr 11, 2008 3:27 pm

Ja egentligne skulle man skaffa ett bås på hojklubben. men jag tror det är kö.. får kolla upp det där. känns lite drygt att ha där med för att man kanske inte litar på allt "löst" folk som springer där, ska inte ha förutfattade meningar om klubben här i stan dom har kanske förhållningsregler.. jaja.. det mest auta för mej är egentlien sommargarage vinter är lungt har den inne i värmen hos en kompis hus. men får se hur det blir i sommar förra sommaren stod den under ett kapell mellan två balkonger kändes ju sådär kan jag ju säga.. :banghead:
calson80

Återgå till Bilder / filmer