[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 696: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
vtr.nu - VTR-Klubben i Sverige • Visa tråd - BOB ??? Visar fingret

BOB ??? Visar fingret

BOB ??? Visar fingret

Inläggav Nesse » mån jul 15, 2013 9:47 am

Var med om ett märkligt beteende i trafiken i lördags på väg hem från Norge. En svart BMW av lite äldre modell, med registreringsnummer BOB ??? (kommer inte ihåg siffrorna) kör fort som fn. Jag "råkade" väl hänga på lite där ett tag av ren tristess, eller ja, han körde inte ifrån mig i vart fall, kom ikapp när det blev enkelspår (vajerräcken). Efter ett tag så "tvärnitar" snubben ner till strax under 100 (från kanske 140-150 kmh) och visar fingret klart och tydligt, och gasar på allt vad BMW:n går.

Rullar på lite lugnt efter honom och kommer ikapp i vanlig ordning...gäääsp...

ja ja, jag kan köra fort med min Firestorm, den toppar väl kanske 240 eller nåt (har bara touchat 200 och då finns det en del varv på motorn kvar till rött), så BMW:n hade inte varit något större problem att haka av om jag velat bland vajerräcken och andra fordon, men jag har ingen lust att bete mig så i trafiken och ett misstag av mig eller någon annan räcker i de hastigheterna...

Men vad ville snubben egentligen? Blev han förolämpad för att jag kom ikapp och inte "visade respekt" för att han faktiskt hade en BMW eller att han kunde köra fort och jag fick inte köra lika fort för han bestämmer?? Blev han stressad av att en motorcykel faktiskt kunde köra ikapp med honom och fortare än så?... eller vad??? Har ni någon ide', känns lite olustigt med tendensen att nita framför ett annat fordon på det sättet...

Aja, polarn svängde av i Kristinehamn, så BOB kanske håller hus där.

BOB, om du läser detta (troligtvis inte), kör fint, nästa gång kanske det är farbror blå du kör förbi i full fart...
/Nesse
VTR 1000 F, XL 1000 V, VTX 1300 R
Nesse

Användarvisningsbild

Hoj:
Kön: Man

Återgå till Allmänt skitsnack