[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 696: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 696: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
vtr.nu - VTR-Klubben i Sverige • Visa tråd - Vilka trevliga människor det finns

Vilka trevliga människor det finns

Vilka trevliga människor det finns

Inläggav Nesse » fre jul 06, 2012 9:20 am

Sitter på jobbet och min 11 årige dotter ringer och säger att min mc (vid jobbet) håller på och välter. ??? Hur vet du det frågar jag, något förvirrad, "En man ringde och sa det"... hmm sprang ut till parkeringen och mycket riktigt, stödet har sjunkit ner genom asfalten och mc:n har kraftig slagsida. På en bänk bredvid sitter en kille som jag frågar om det var han som ringde, japp det var det. Jag tackade honom mycket för sin helt frivilliga insats, många måste ha sett att mc:n var på väg att välta men ingen annan verkade bry sig. Heders åt en sådan person som tar sig det besväret att spåra ägaren. Han sa att han själv åkte mc och själv inte ville finna sin hoj liggandes. Att han inte flyttade den berodde på att han trodde den var larmad (HISS-lampan blinkar ju).

Jag kommer att sprida denna goda gärning och spåra upp och höra av mig/flytta mc:n om jag ser en på stan som håller på och kalvar. Kan tilläggas att asfalten är hyfsad ny, men har fungerat hela sommaren, fast i förrgår slog ju sommarvärmen till och det räckte för att den skulle bli mjuk som lera... jävla skitasfalt. Ett tips, lägg alltid ett parkerings-underlägg under stödet... Vi hojåkare håller ihop, eller hur :D :good:
/Nesse
VTR 1000 F, XL 1000 V, VTX 1300 R
Nesse

Användarvisningsbild

Hoj:
Kön: Man

Re: Vilka trevliga människor det finns

Inläggav lerutis » tor jul 12, 2012 3:08 pm

Fan vad glad jag blir av sånt här ! :D

Vardagshjältar!
lerutis

Hoj: